Monday, March 2, 2009

Myspace and The Story of Fou Du Roi.

I have uploaded some new, unreleased songs on my Myspace page, including a live taping of my solo performance of "A Little Sad" on the popular French radio show "Le Fou du Roi".

The nicest thing about that performance was the audience. I was surprised that hundreds of people show up in the middle of the day to hear the whole radio show, which generally features authors, actors, all kinds of artists and thinkers. Because they are a live audience, the rule is that they of course cannot be very boisterous and for the most part must be quiet, aside from appropriate applause.

It is a fairly unceremonious thing after a live radio performance like that - generally the show just carries on, as it did in this case. I was led to the back of the stage towards the exit door...but just before I left, I turned to the audience and silently waved goodbye to everyone with a big goofy smile on my face.

One of my favorite moments of all my time spent in Paris is when pretty much the entire audience smiled, and silently waved back.

www.myspace.com/lennijabour





_____________________________________


J'ai mis des nouveau chansons sur ma page de Myspace, avec un enregistrement live de « A Little Sad » sur le radio programme Le Fou du Roi.

La plus agréable de cette exécution était la publique. J'étonné que des les de gens qui arrivent a midi pour entendre le spectacle de radio entier, qui présente généralement des auteurs, les acteurs, tous types d'artistes et philosophes. Parce qu'ils sont une audience "live", la règle est qu'ils ne peuvent pas être très bruyant (bien sûr) et doit se taire pour la plupart, à part les applaudissements appropriés.

C'est un peu brusque après une exécution de radio comme ça, en effet - généralement le spectacle continue juste, comme il a fait dans ce cas. J'ai été mené au dos de l'étage vers la porte de sortie ... mais juste avant que j'ai parti, j'ai tourné à l'audience et ai ondulé adieu silencieusement à tous , avec un grand sourire dingue.

Mon souvenir favorite de tout mon temps passé a Paris est quand l'audience entière a souri, et a ondulé silencieusement de retour.

www.myspace.com/lennijabour

No comments:

Post a Comment